andgob Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tror jeg har fått et mIRC trojan virus. Dette gjør at Identen min på IRC skiftes hele tida. Meget irriterende egentlig. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fjerne det? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 kjøre virus program kan være lurt.. men jeg vet ikke hva som tar trojanerne gitt.. er ikke de vanskelige å ta? jaja uansett så tar en liten formatering knekken.. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Du kan jo prøve AdAware, kanskje dette programmet fjerner det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 adaware fjerner ikke trojanere, last ned et program som gjørdet på f.eks. download.com søkekriterier bot+remover (kan brukes i google osv også) Lenke til kommentar
[CFH] Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Slett mIRC, og legg det inn igjen på nytt. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 fikk fjerna det med Trojan remover. takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå