Solomon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen som har funnet ne fungerene driver til denne musen ? Var inne på creative sin side.. Kunne ikke finne den der en gang.. Den er jo bare et år gammel ? Fant en som hetter 1010, men det er ikke den jeg har... Var ikke driver til den heller.... Er creative virkelig så talentløse at de ikke gidder å lage nye drivere ? blir utrolig irritert når jeg ikke kan bruke alle knappene på musa.. end utenfor serviceperiode?? wtf ? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det noen som har funnet ne fungerene driver til denne musen ?Var inne på creative sin side.. Kunne ikke finne den der en gang.. Den er jo bare et år gammel ? Fant en som hetter 1010, men det er ikke den jeg har... Var ikke driver til den heller.... Er creative virkelig så talentløse at de ikke gidder å lage nye drivere ? blir utrolig irritert når jeg ikke kan bruke alle knappene på musa.. end utenfor serviceperiode?? wtf ? Jeg hadde samme mus som deg (het vel 2020 i tillegg til det du skrev) og jeg har heller aldri funnet noen driver til Vista 64 for denne. Som du skriver er den ikke så veldig gammel, men her er Creative seg selv like og gir blanke faen i driverstøtte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå