Skog Skrike Blod Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bilde 1 (fra utsiden) : - F/4 - 1/13 sec - ISO-800 - 18mm Bilde 2 (fra innsiden) : - F/5 - 1/30 sec - ISO-200 - 18mm Kva tykkje du? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Her var også bildet i farger best....fint motiv, bra kontrast i bildet. RandiA Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Enig i at det i farger er det beste. Bildet i svart/hvitt er et sånt man ser på museum, altså et bilde man bruker til dokumentasjon. Det i farger var litt mer kunst. Likte spesielt hvordan vannet, og refleksjonene og "mønsteret" i det tar seg ut. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Takk for kritikk Er selv også mest fornøyd med Bilde 2. Men er det noe som kunne vært gjort bedre med det? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det blir visst til at jeg går imot strømmen på dette bildet også ... Jeg liker sort-hvitt bildet best. Mimir har muligens rett når hun sier det kunne fungert som et dokumentasjonsfoto. Jeg synes i alle fall det er et godt bilde. Jeg blir sittende og undre på hva som kan være bak åpningen. Er det porten til underverdenen, mon tro? Fargebildet blir for intetsigende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå