Kuldesjokk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Liker tankegangen din Grendel Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Liker tankegangen din Grendel Det er bare basert på erfaring fra TBC-beta med f.eks feraldruid Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal iallefall levle fort, i TBC har huntere OP første 2 ukene, 10 første jeg kjenner som ble 70 var huntere, så kom en 35% dps nerf patch på ett skudd. Ser ut som det alltid kommer nerf noen uker etter slipp. Samme med druid, var så OP at det fanted 4 prot tanker på arathor med 14.000 spillere første 3 mnd. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Vel. vær smart ikke si noen om den imba skaden.Nå er det jo Omg Imba pala over hele internet , ber jo om å bli neftet. Sikker på at den ikke bare er bedre en vi er vant til da og ikke iforholf til andre klasser. Er da shamaner og locks nå i TBC som dreper mobs på under 1 sec etter at første cast er gått av.4 sec ca på en mob. Selvsagt er de klar over det, selv uten all omtalen på forum og slikt De kommer først til å bli nerfet når de begynner å internteste klassene i raid på lvl 80 tenker jeg. Så vi slipper nok ikke unna Og hva er det som er artig å spille en klasse som eier alt og alle uten noe som helst skill i det hele tatt? Blir treigt i lengda, da foretrekker jeg heller en nerf, men ikke slik at det blir sånn som nå.Nei takk, heller en mellomting! Endret 17. august 2008 av tørriss Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Liker tankegangen din Grendel Det er bare basert på erfaring fra TBC-beta med f.eks feraldruid Lett og be om nerf i feral treet når resto druid er faen så imba da ^^ Men er jo forsåvidr enig med deg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Et bilde av et crit på 2k, og på videoen critta du 4k? 00:17. EDIT: Så du har critta 8k også.. Det er litt mye, spør du meg ^^ Endret 19. august 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Et bilde av et crit på 2k, og på videoen critta du 4k? 00:17. EDIT: Så du har critta 8k også.. Det er litt mye, spør du meg ^^ Riktignok fullt stacka Darkmooncard, trinket, AW og stunna mob med 3/3 Vengeance oppe, kan sikkert gjøre mer med libramprocc og mot warrior i berserkerstance med deathwish og recklessness men har ikke orka å stage noe sånt enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Bah, skjønner ingen ting.. Er priest, og holder meg til det. Har en 70 pala og hunter også, men ikke selvtrent, så forstår ikke mye av palan. Hunteren er grei nok. Endret 19. august 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Enkel forklaring, han stacka alt av ting (uses på gear og ting med CD som øker skade) samt mobben var stunna og det slaget der gjør ekstra skade på stunned target. Det med warrior sier han fordi zerkerstance er 10% mer skade, death wish 5% og recklessness husker jeg ikke, men tror det er 10% det også Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Litt rolig her nå for tiden. Fikk beta invite sjøl så jeg kan herved annonsere at Judgements er bugget for tiden. De gjør for tiden ingen skade, lager ingen debuff på fienden som du får fordeler av (Med unntak av heart of the crusader) og man får heller ingen mana tilbake med de rette talentene. Endret 23. august 2008 av tørriss Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Holder du på ennå? Kunne godt tenkt meg å vite hvordan det står til med mana baren din etter nyeste update. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Holder du på ennå? Kunne godt tenkt meg å vite hvordan det står til med mana baren din etter nyeste update. Jeg testet den nye JotW for noen dager siden og må si at jeg ikke hadde noen mana problemer i det hele tatt. Dette var mens jeg levellet, ikke i en instance. Men 20% av max mana potensielt hvert 8 sekund burde bety at man ikke har mana problemer i det hele tatt i kombinasjon med den andre mana regen buffen og JoW. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Siden alle levler så imba og alle sier at dem har 100% hp etter en fight. Kommer ikke holydins til å overleve ? Vanskelig å finne folk å gruppe med , 50% mindre xp når palaen ikke trenger å heale. Endret 12. september 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå