Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingenting viser på skjermen etter bytte av hovedkort og prosessor..

Anbefalte innlegg

Hei... Nå har jeg fått et skikkelig irreterende problem.. Jeg bestilte nytt hovedkort og ny prosessor fra komplett.no, og når jeg skulle montere den gjorde jeg alt som stod i instruksjonsboka og var forsiktig.. Når jeg har gjort alt ferdig, og har plugga i alle ledninger starter jeg pc'en, og så viser det ingenting på skjermen.. Først prøvde jeg bare å ta opp prosessoren igjen, bare for å se at det ikke var noe rusk eller noe slikt nede i socketen, men der var alt som det skulle... Etter det prøvde jeg å bytte til et annet skjermkort, og det var fremdeles ingen forskjell... Etter det med skjermkortet prøvde jeg også å bytte til den gamle prosessoren jeg hadde som var samme socket (intel 755), ingen forskjell.. Så leste jeg i instruksjonsboka til hovedkortet for å se om det var noe feilsøking eller noe sånt, men det var det ikke. Det som stod var at vis ikke det kom noe opp på skjermen etter 30 sekunder hadde nok ikke en test blitt godkjent, og da var det lurt å sjekke jumpere, eller kontakte forhandler. Jeg sjekka alle jumpere og alle stod i default posisjon. Jeg kan jo kontakte Komplett, men da sier de bare at jeg skal sende inn hovedkortet til en test hos dem, og viss de ikke ser at noe er ødelagt på jeg betale frakt fram og tilbake pluss ett testgebyr på 199,-... Derfor håper jeg at noen av dere vet hva som kan være galt... Takker for alle innlegg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...