Sisyphus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Elisha Cuthbert. Nuff said. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hu der må være underage? Neida, hun er 16. -- Katrina Bowden scorer ganske så høyt hos meg. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hu der må være underage? Neida, hun er 16. Hun er 16, bursdag 22. juli, oppvokst i Texas. Faren er meksikansk, moren er halvt italiensk. Det forklarer hennes gode utseendet Herregud for en skjønnhet... Kanskje det vakreste kvinnemennesket jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det var litt av en mix, resultatet var ganske pent ja Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mixed genes FTW. Don't marry a norwegian chick guys! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 langt ifra det perfekte ansikt, men ikke så altfor verst til å være kjendis. Hayden Panettiere for de som måtte lure. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selene Gomez <3 Omg, I think my "water" just broke. Hun her var helt utrolig. Ble forelsket med en gang når jeg så bildet du postet Salbu. Trur henne heter Selena Gomez Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Adriana Lima har et nice ansikt. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selene Gomez <3 Omg, I think my "water" just broke. Hun her var helt utrolig. Ble forelsket med en gang når jeg så bildet du postet Salbu. Trur henne heter Selena Gomez Selena Maria Gomez, det stemmer For de av dere som trenger en oppvikker: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Syns nå Brokelle Bones er utrolig fin jeg da Men enig at Selena Maria Gomez har et pent ansikt ja Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Næmmen. En levende barbiedukke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Næmmen. En levende barbiedukke! Selena? Mange her som kunne vært det, så du må nesten sitere noe. Noen her som har lest/sett Gunnm? Selena Gomez kunne fint spilt Gally om det skal lages en film ^^ Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke fatte og begripe hvor vakker Selena er... Kan noen flytte tråden tilbake til seksualitet? Er idiotisk at den er under OT. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Emma watson er utrolig søt og naturlig. Absolutt en av de penere yngre skuespillerne. Når man snakker om pene blandinger, så stille alba høyt på min liste: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Syns hu her var ganske pen Men hvem er det? Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mischa Barton, fra the O.C Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Syns hu her var ganske pen Men hvem er det? Aishwarya Rai? IMDB Nå begynner det å komme seg her ja, Hayden Panettiere og Natalie Portman er fine fruer! skjønner ikke alt oppstyret om hun unge disney-jenta, hva skjer der liksom? Endret 5. januar 2009 av st0ff3r Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette er Susan Ward. - Bare hyggelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå