Bearar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Så fantastisk morsomt. Får vle legge med et bilde: http://s3.amazonaws.com/designrelated_insp...819c06846fefbed Nr 2 fra høyre, nede. Endret 17. august 2008 av Mr.NorBits Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Æsj, munnen hennes ligner på den munnen pappa hadde før! ...før? Har han fått leppeimplantater eller noe slikt da? Æsj, munnen hennes ligner på den munnen pappa hadde før! Har din far... skiftet munn? Nei, han har samme munn, men tennene ligner. Kan se om jeg finner et bilde av munnen til pappa for noen år siden. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nei, han har samme munn, men tennene ligner. Kan se om jeg finner et bilde av munnen til pappa for noen år siden. Tror ikke det er så jævlig nødvendig du. Uansett, alle munner ser forskjellig ut etter hvilket uttrykk man har. Munnen hennes ser jo ikke slik ut hvis hun smiler Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Alexis Bledel Jeg tror jeg er ganske enig. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Selene Gomez <3 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Haha, husker det med munnen til pappa :!: Endret 21. oktober 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Han har faktisk ganske flotte trekk. Endret 21. oktober 2008 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Liv tyler eier desidert alle kvinnene i denne tråden. Hun er den peneste skuespilleren jeg kjenner til. Hun er det nærmeste du kommer et perfekt kvinne ansikt. edit: ser ut som bildene ble borte prøver igjen Endret 22. oktober 2008 av saladin89 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Et veldig godt norsk bidrag er Tone Damli Aaberge. Syntes hun har et veldig pent ansikt. Pen hund, hvite tenner og et flott smil og ikke minst nydelige øyne. Dessuten har hun masse av utstråling og sjarm som jeg personlig syntes trekker henne veldig opp. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Huden på det bilde er fiksa på på dataen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er godt mulig. Men har sett flere ulike bilder og det virker ut som hun har vært heldig med huden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Eliszabeth hurley off course:) Like gammel som mor din men ser ut som en venninne av deg. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Et veldig godt norsk bidrag er Tone Damli Aaberge. Syntes hun har et veldig pent ansikt. Pen hund, hvite tenner og et flott smil og ikke minst nydelige øyne. Dessuten har hun masse av utstråling og sjarm som jeg personlig syntes trekker henne veldig opp. Lol, fy faen så airbrusha det så ut. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er umulig folkens, det vil alltid være en liten "feil" ved ansiktet til noen, det prefekte ansikt finnes ikke, men så en gang for lenge siden et bilde hvor de hadde blanda det beste av ansiktsdeler av kvinnfolk og satt sammen, ble grusomt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Liv tyler eier desidert alle kvinnene i denne tråden. Hun er den peneste skuespilleren jeg kjenner til. Hun er det nærmeste du kommer et perfekt kvinne ansikt. http://www.warofthering.net/photoforum/dat...iv-tyler_1c.jpg Enig =) Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lacey Chabert, er imo blant de peneste kvinnene i verden. (se sig for ett bilde) Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er vel en grunn til at Katy Perry har "kissed a girl". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå