PreN Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hei Tenkte jeg skulle investere i ny bluray-spiller, dvd-brenner/spiller, cd-brenner/leser. Var innom en butikk i går hvor de hadde alt dette i ett, men jeg ville innom her og høre om noen har noen erfaringer eller anbefalinger? Prisen jeg er villig til å betale aner jeg ikke, siden jeg ikke veit noe om hva dette ligger på. (skal ikke ha blueray-brenner) Endret 16. august 2008 av PreN Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fortsatt veldig dyrt for blue-ray, men hvis du er villig til å betale rundt 2000 kr ville jeg gått for SONY's BWU -200S Forøvrig, her er en liste over blue-ray brennere som du får tak i på norske nettbutikker. De er fortsatt litt trege til å skrive og dyre, ville vel anbefalt å holde deg til dvd foreløpig, og heller investere i en bedre billigere blue-ray brenner når det har etablert seg litt mer. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hvis du ikke skal brenne blu-ray-plater, blir det ikke så dyrt. LiteOn DH-4O1S brenner CD og DVD, og leser Blu-ray, DVD, og CD. Og koster fra 818,- kr (Endret: la til pris.) Endret 15. august 2008 av k-orm Lenke til kommentar
PreN Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg skal ikke ha bluray-brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå