Fire^^ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei eg skal få ein spiller til bilen min av enn venn, den jeg får er eg Sony CDX-GT929U http://www.sony.no/product/ica-cd-tuners/cdx-gt929u alle sier styr unna Sony men koffer det? Å er denne spilleren god? Ser jaffal god ut :!: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er sikkert en ok spiller hvis du får den, men sony er ikke lenger hva det var, de låter rett og slett ikke bra... Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Det er sikkert en ok spiller hvis du får den, men sony er ikke lenger hva det var, de låter rett og slett ikke bra... hva er det som eg gale med lyden da? Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 jaha, hvilket merke er best da? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Alpine og pioneer er regnet som de ledende merkene. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Alpine og pioneer er regnet som de ledende merkene. det var de for 15år siden óg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå