Jan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Siklet mer på 8850 husker jeg. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Denne seks år gamle traveren er laget i titan og kostet 7000 kroner i sin tid. Les mer Lenke til kommentar
JacoPastorious Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 8850 er den beste telefonen gjennom tidene. 8910 er bare en dårlig oppgradering av denne. 8850 var sexy, kul, sofistikert osv. Alle siklet etter den når man brukte den. Alle kastet et ekstra blikk. Ekstra kult var det jo å ta telefonen samt å legge på. Bare dra ned dekselet eller klaske det sammen- lynkjapt vel å merke. Trur det er den beste mobiltelefonen til å "hive på røret med" i sinne. Går ikke å gjøre det med å trykke på en knapp liksom. Forresten var det en av de første med blå skjerm, noe som var stilig siden alle andre hadde grønn. Eksisterte noen med rød og gul også, men det var ikke det samme. Test 8850. Jeg savner den. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lite å skrive om dagene eller? Ganske unødvendige artikler i tillegg til at det hele tiden brukes forside plass til å linke til prisguiden og forumet. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Står du på et tak i den videoen? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fin fin test dette her. Husker godt folks kommentarer på prisen. Men titan koster jo litt også. Ser at mobilen har Snake 2. Synd at spillet har blitt lagt alt for 3d-aktig; det var jo tross alt best på f.eks Nokia 3310, hvor det var helt enkelt laget. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 8910 er en av de stiligste telefonene som er lagd synes nå jeg. Har hatt en selv ganske nylig og kjøpte en til moren min. Hun har aldri vært mer fornøyd... hun skal bare ringe og sende en sms i ny og ne og faktisk en del som spør hun om hvor hun har kjøpt den. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 er vel også en Nokia 8910i på det bildet, og som jeg mener å huske hadde den fargeskjerm og mms funksjon, men ikke noe kamera selvsagt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Helt feil proposjoner på den mobilen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Lite å skrive om dagene eller? Ganske unødvendige artikler i tillegg til at det hele tiden brukes forside plass til å linke til prisguiden og forumet. Omg, whine u slut! Retrotestene er jo fantastiske og har vært finfin lesning i hele sommer! Btw, dere har jo bilde av Nokia 8910i (den smålig oppgraderte versjonen med fargeskjerm) i den øverste grafikken. Fy! Ellers veldig fin lesning. Jeg tror denne telefonen hadde fungert veldig bra i dag. Mange ønsker seg enkle telefoner, og da er det fint at noen har godt ivaretatte eksemplarer av gamle perler. EDIT: Jeg var visst ikke først ute med 8910i-bemerkningen. Æsj, jeg som liker å fremstå som en med peiling på mobiler. ^^ Endret 15. august 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
martin555 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Helt ærlig syns jeg ikke disse retrotestene er noe særlig. Bruk heller mer tid på å kommentere nåtidens mobiler og teknologi enn å bruke tid på mobiler som kom ut for ganske så lenge siden. Er stor fan amobil og hadde vært fint om det kom noen endringer angående dette.Martin Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Enig der. Fokuset bør være på test av nye mobiler. Lenke til kommentar
Agent_007 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 8910 var en meget god telefon. Har både 8850 og 8800 i tillegg, men vil si at 8910 var den telefonen jeg har vært mest fornøyd med til nå av de 3 telefonen i denne klassen. Byttet telefon kun for å få MMS + kamera noen år senere. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er det bare meg eller står han på taket? o_O Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Husker jeg var virkelig forelsket i denne..! Lastet ned offisielle bilder fra Nokia som var i langt langt høyere oppløsning enn skjermene jeg hadde til disposisjon da. Og så, og så, og så.. Det forble med seeingen desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg