Gå til innhold

Mac (Entourage) brukere ser ikke innhold i kalenderelementer fra Outlook


Anbefalte innlegg

Office 2007 og Office for Mac 2008:

Jeg liker å legge inn relevant info i notatfeltet (eller hva det heter) i en møteinnkallelse. Problemet er at hvis jeg setter inn en tabell eller et vedlegg (pdf) blir ikke dette synlig for mac-brukerne. Vedlegget blir ikke med, og tabellen kommer med som uformatert tekst.

 

Finnes det en løsning? Skulle jo tro i år 2008 at de to officeversjonene var forholdsvis kompatible??

 

Edit: Bruker hosted exchange

Endret av Fredriao
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...