WASD Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja? Skal selge båten min, hvor mye mer er den vært hvis den er stoffa, polert osv. osv. Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er vel vanskelig å si i kroner og øre. Det dreier seg om førsteintrykk. En ren og pen båt fremstår som mye mer attraktiv enn en som er skitten og ser slitt ut. Uansett, hvis du skal selge en båt er det etter min mening en selvfølge at den skal vaskes og poleres først! Lenke til kommentar
Penny Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvor stor er båten? Båtpuss er jo klart mye mer verd på en 50' enn på en 14'. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Riktig som pellex sier..! Hvis båten ikke er så alt for stor, så er det lurt og polere og vaske den, sånn at den ser finere ut..! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Den blir ikke mere verd fordi om den er vaska og polert. Møkkete salgsobjekt selger dårlig og som kan tyde på dårlig vedlikehold fra selger/eier. Det gir bare dårlig inntrykk for potensielle kjøpere. Endret 6. september 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
longboow Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Riktig som pellex sier..! Hvis båten ikke er så alt for stor, så er det lurt og polere og vaske den, sånn at den ser finere ut..! en båt som skal selges, SKAL vaskes og helst poleres, og gjerne bunn smøres også ( min mening ) og dette uansett størrelse... i kroner og ører er det ikkje så mye verdt, men er mye lettere og selge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå