_Johan_ Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har prøvd å søke på forumet, men jeg greier ikke å finne noe svar... Vel jeg har en del mapper etc, ubrukelige, gamle mp3er etz som jeg vil slette, men jeg får bare opp at jeg ikke kan slette det, fordi det er i bruk av windows, sel om jeg nettopp restarta, og ikke kjørt så veldig mye Hvordan kan jeg slette disse irriterende sakene??? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 START - Kjør - CMD - cd.. og cd <dir> deg frem til filene, slett de i DOS. Fungerer for meg... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 eller starte opp i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
superman Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Prøv å slette de fra Nero - Burning Rom. Funker faktisk av en aller annen merkelig grunn... Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 for enkelt filer ja, men for en mappe med mellomrom etc da? som : My music ??? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 prøvd med del/delete "my music"? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Pop-up-ide som kansje kan brukes er å slå av mp3 spilleren i task manager.Så slette filene??? Men,dette er fra en nood! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 prøvd å gå inn i skikkerhetsmodus og fjerne dem som nevnt ovenfor? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ehhh...... den kommandoen som funker på slike problemer: "format x:" etterfulgt av "enter" og "y" og "enter" Kan ikke husket å ha hatt dette problemet på fat-partisjoner, men etter at jeg gikk over til XP så har jeg opplevd dette flere ganger. J**** irriterende. Uansett så funker det ikke å reinstallere XP (ikke at jeg reinstallerte for å slette filer da :-? ) My music, er ikke det en windows spesifikk mappe? omtrent som my documents. Det som må gjøres er vel å disable/flytte den i windows for så å slette den (just a tought) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Du må i mange tilfeller avslutte explorer.exe da det er denne ressursen som benytter seg av filene, så hvis du trykker ctrl-shift-esc og velger avslutt prosess-explorer.exe og starter ny "CMD" så kan du i fleste tilfeller slette de derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå