Gå til innhold

Sniktitt på Enter The Matrix

Anbefalte innlegg

Samtidig som den nye Matrix-filmen slipper til på kinolerretet kommer spillet som skal gi litt av bakgrunnshistorien rundt det hele. I spillet "Enter the Matrix" får du som spiller lære mye om hvorfor ting er som de er. Du får innsikt i masser av godsaker som den allmenne kinogjenger ikke en gang ante at eksisterte. Vi har testet spillet slik det fremstår i dag, og gir deg vår rapport.

http://www.gamer.no/sniktitter/enter_the_matrix/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg! :p Jeg trodde lenge at Enter the Matrix ville bli enda et "filmen-får-opp-salgstallene"-spill, men da jeg fikk vite at Wachowski-brødrene var med i utviklingen og at det var en del av filmene steg forventningene betraktelig! Jeg så en video på hjemmesiden (som av en eller annen grunn nå er fjernet :( ), og det var et imponerende knippe bevegelige bilder! Eneste jeg hadde å utsette var et noe irriterende scriptet kamera som så ut til å styre alle. Synsvinkelen var satt til å holde seg et bestemt sted i forhold til karakterene, og når den flyttet seg flyttet også de seg. Eksempel: Niobe sparker en bad-guy til sin evige hvile, og samtidig som han fortsatt svever fritt i luften roterer kameraet noen grader. Det medfører at han beveger seg en tanke til venstre, før han fortsetter som før. Niobe sklir litt på underlaget for å holde sin posisjon mot han.

Men det ser fett ut likevel! :D

Skuff at det ikke kommer til PC da.

Ehm...det KOMMER til PC. Noe annet ville jo vært passe idiotisk, med tanke på at det er en integrert del av historien i filmene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken av de fem trailerene er linken til?

(du har allerede svart)

Dritkjipt at brødrene W. filmer nye scener til spillet. Nå må jeg jo bare spille det. Håper de tar en Blizzard, og slipper filmscenene og eventuell CG på en egen dvd i bokssettet som garantert vil komme. Elns.

Lenke til kommentar
Dritkjipt at brødrene W. filmer nye scener til spillet. Nå må jeg jo bare spille det. Håper de tar en Blizzard, og slipper filmscenene og eventuell CG på en egen dvd i bokssettet som garantert vil komme. Elns.

Synes du Enter the Matrix ser dårlig ut?! :o

Lenke til kommentar

PS-skjermbildene jeg så i PCZone for en stund tilbake så forjæv|ige ut, ja. Og det ser og beveger seg ikke så bra ut som et rent fuxk-em-up-spill (DOA, Tekken, etc), og slowmo-opplegget ser ikke ut til å slå Max Payne med mod.

Før var jeg veldig skeptisk, nå ser det betydelig mye bedre ut. Men ikke noe å hoppe i taket av glede over, IMO. Det hele står på gameplayet.

Lenke til kommentar
PS-skjermbildene jeg så i PCZone for en stund tilbake så forjæv|ige ut, ja. Og det ser og beveger seg ikke så bra ut som et rent fuxk-em-up-spill (DOA, Tekken, etc), og slowmo-opplegget ser ikke ut til å slå Max Payne med mod.

Hvis du så skjermbilder for lenge siden, sier det seg selv at mye har forbedret seg siden den gang. I versjonen vi fikk teste fikk jeg vite at en god del ikke var ferdig, både grafisk og gameplay-messig.

Lenke til kommentar
I versjonen vi fikk teste fikk jeg vite at en god del ikke var ferdig, både grafisk og gameplay-messig.

Vet du noe om de skal rette på det scriptede kameraet (som jeg har skrevet om lenger opp)? Det så ut til å ødelegge litt av det ellers gode inntrykket.

Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg gleder meg, greit nok som det ser ut,

men prøver og holde meg unna the Matrix..

blir bare for dumt.. (konseptet...)

Hva i alle dager er galt med Matrix konseptet? Er jo et genialt konsept om en alternativ måte på hvordan mennesker lever.. Men gi meg en grunn "plz".

Lenke til kommentar

Hvis du så skjermbilder for lenge siden, sier det seg selv at mye har forbedret seg siden den gang.

Alt er relativt, visstnok, men her er det snakk om to måneder. Det synes ikke jeg er særlig lenge.

I versjonen vi fikk teste fikk jeg vite at en god del ikke var ferdig, både grafisk og gameplay-messig.

Lover godt. Får håpe de tar til vettet, og kjører det ut som DVD også. Gjerne med mulighet til å spille av filmsnuttene på dvdspillere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...