Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Et par spørsmål om cøliaki

Gjest Gjest Lars

Anbefalte innlegg

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

hei, håper virkelig på svar for er på randen til sammenbrudd her!

i september var jeg hos legen (ikke min fastlege) og tok blodprøver for cøliaki, på grunn av at min søster hadde begynt utredning. jeg har vært hos legen flere ganger i ettertid, siden jeg sliter mye både psykisk of fysisk. men i februar da min fastlege skulle bestille nye blodprøver pga mistanke om vitaminmangler viser det seg at blodprøvene fra september var positive, antistoff nivåene var skyhøye. Etter det ble jeg henvist til a-hus for gastroskopisk undersøkelse, og har fått en behandlingsfrist 9. mai. Når jeg vet at noen har vært klar over at jeg har vært dårlig siden september uten at jeg har fått beskjed gjør meg virkelig lei meg.. jeg har lest mye om sykdommen og skjønner først nå hvor ille det har vært, og bevisstheteten min av dette har gjort at jeg kjenner etter og faktisk føler meg enda verre! nå er jeg så sliten, rett og slett utslitt. jeg bruker all energien min på jobb, og resten av tiden ligger jeg rett ut! i dag ringte jeg A-hus og forklarte situasjonen siden det bare er 7 virkedager til fristen på undersøkelsen, men det er ingen ting de kan gjøre! og jeg må fortsette å spise normalt til jeg har tatt undersøkelsen! jeg har bare lyst til å grine, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og situasjonen min nå er virkelig ille!!

håper noen har noen gode råd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...