Tjofle Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg leste nettop artikkelen om CERN og synes det hadde vært flott om dere hadde fortsatt å komme med lignende artikler fra forskningens verden. (Poster her, siden komentarlinken til artikkelen ikke ser ut til å fungere) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Linken skal være reparert nå nettopp. Artikkelen og tråden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg må si meg enig her. Spennende og interessant med vitenskapsartikler på Tek. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jepp. Dette er helt flotters. Det var jo også noe jeg etterlyste når det ble spurt etter gode ideer. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei og takk for tilbakemeldingen! Dette er bare begynnelsen, vi kommer med flere artikler i denne sjangeren etter hvert. Tips oss gjerne på [email protected]! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå