Zeer Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har en brikke DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5 som er kjøpt på komplett. Hvilken kvalitet er det på disse? Tenkte jeg skulle øke FSBen litt, hva kan jeg forvente av rambrikken min?? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei, Dete er vel ingen som kan med sikkerheten svare på spørsmålet ditt. Det er bare å prøve seg fram og se hvor langt man kommer. Vær klar til å bruke CLEAR CMOS jumper en del før du finner de riktige instillingene. Jeg har Shuttle Ak31 V3.1 og TwinMOS CAS2 DDR RAM og kjører den på 164MHz. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har et soltek sl-75DRV2 hovedkort, jeg skummet gjennom manualen her en dag. Der står det at den har noe som heter RedStorm overclocking. Hvis jeg har forstått det riktig så kan man få den til å sette fsb automatisk. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei, Det HK har jeg ikke noe erfaring med. Jeg tror ikke at den klarer å finne ut høyeste FSB automatisk. Den finner automatisk ut om det er PC 1600 eller PC 2100 DDR RAM du har og setter FSB automatisk til 100 eller 133. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
jason Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Ref Storm er rt overklokkingsprogram som følger med på Soltekhovedkortene. Programmet tillater deg å overklokke uten å måtte reboote maskinen din for hver gang. Softwaren har også en autodetect funksjon som gir deg de optimale innstillingene. (hvis en kan stole på dette) Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 jeg har et epox kha8+ og jeg kjører det på 145 fsb, en jeg ikke har utforsket mer, skal det i senere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå