SurfingElite Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei, har fått virus på datan og tenkte å brukte system gjennoppretting, men den lar meg ikke gå tilbake i tid. Det står velg en data på kalenderen du vil gå tilbake til, men det fungerer ikke å trykke på noen av datoene. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bruk av systemgjenopprettinsfunksjonen er ingen garanti for å bli kvitt virus. Den eneste måten å være sikker på at maskinen ikke er infisert er å reinstallere OS & applikasjoner. Kopiere ut livsviktige filer til en annen disk først ... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 følg denne anvisningen i denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 og post logg i din eigen tråd. Då vil nokon med stort sannsyn sjå over den i kveld Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ... Det står velg en data på kalenderen du vil gå tilbake til, men det fungerer ikke å trykke på noen av datoene. System restore forutsetter at det er lagt inn restorepunkter. For å kunne benytte system restore til å komme forbi en virusinfesjon må restorepunktet være før smitten og smitten må berører systemet som sådan. Bruk av gode antivirusskanneprogrammer er en god hjelp. Å identifisere type virus er første punktet på veien til å kunne fjerne det og rette opp i den skade det har gjort. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Funka hos en kompis som ble infisert med 8 trojanere og bare malware xD Pcn var tottaly fucked up, nede i høyre der klokken var stod det Virus Alert. Tror aldri jeg har flirt så mye xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå