knatten Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Noen som har prøvd NoVibes? Hjelper det faktisk noe? Jeg har en 7200 rpm disk og vet ikke helt om jeg tør prøve meg på en SilentDrive pg.a varmeutvikling. Hvis noen har prøvd SilentDrive med godt resultat på en 7200 rpm disk er jeg interessert i å høre om dette også. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 søk litt på forumet, som forresten har egen støydempigsseksjon overklokking.no har testet div. slike løsninger, men siden ser ut til å være nede for øyeblikket Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har NoVibes med 80mm papst vifte oppå. Det hjelper utrolig mye. Jeg vil påstå at harddisken min er bortimot lydløs (hvis du ikke legger øret helt inntil toweret) Da hører jeg såvidt at harddisken jobber. Dette er med en IBM 120gxp, 80GB harddisk Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hører ikke min heller, som ligger i NoVibes. Men jeg kan ikke huske om jeg hørte noe før jeg kjøpte tingen heller. Bare bestilte den pga jeg hadde litt penger til overs liksom Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Noise Control Silent Driver har jeg hørt blir veldig varm, hvis den står inni forlenge. No Vibes er jo veldig bra da, den stopper både vibrajson og lyd. setter du en Seagate harddisk inni en No Vibes, da hører du ikke en ting. hvis ut samtidig har et par stillegående vifter og et støydempa kabinett da, kan det bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå