jpsalvesen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Snubla over dette. Er Olympus i ferd med å lage et mega Four-Thirds? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tvilsomt, siden det er et Nikon-objektiv Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vet det er litt homoerotisk, men studér logoen som sånn ca peker mot familiejuvelene. Det er en fourthirds-logo, skulle jeg mene. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vet det er litt homoerotisk, men studér logoen som sånn ca peker mot familiejuvelene. Det er en fourthirds-logo, skulle jeg mene.Det står i hvert fall VR med rød skrift omtrent på magen hans... Og det likner mistenkelig på dette: https://prisguiden.no/product.php?product...iew=productinfo Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 OK, OK. Gir meg. Da er det vel Nikon som kommer med mellomformat telezoom, da Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 OK, OK. Gir meg. Da er det vel Nikon som kommer med mellomformat telezoom, da Lurer på om man kan si at den der ville tegnet på storformat også ;-) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 OK, OK. Gir meg. Da er det vel Nikon som kommer med mellomformat telezoom, da Lurer på om man kan si at den der ville tegnet på storformat også ;-) Den mount'en ser ut som om den passer på en øltønne, ja. Fredagsmodus'et setter inn, merker jeg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ny, kompakt 70-200/VR som ikke vignetterer på FX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå