blackcom Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vurderer og skaffe meg en Xbox Elite og bytte inn min gamle non-hdmi 20gb. Finnes det forkjellige revisjoner der ute, noen jeg burde ungå eller velge framfor andre, nyere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 En Elite er en Elite. Finnes ikke variasjoner av den (annet enn om du finner noen spesialpakker laget av butikken. Med spill og ekstra kontroll f.eks) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg tror de første Elite maskinene hadde den gamle CPU'en (90 nm?), mens de av nyere dato har 65nm. Hvis du kjøper en ny Elite bare sjekk på produksjonsdato at den er relativt ny, hvis strømforsyningen viser 175W (i motsetning til 203W), så skal den ha 65nm cpu. Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Ok, så de nyere har strømforsyning på 203W (og har cpu på 90nm) mens de gamle har strøforsyning på 175W (og har cpu på 65nm) ...var det det du mente? Noen som aner hvorfor de økte wattstyrke på adapteret når de fikk "mindre" prosessor? Mindre prosessorer krever jo som regel mindre watt. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Ok, så de nyere har strømforsyning på 203W (og har cpu på 90nm)mens de gamle har strøforsyning på 175W (og har cpu på 65nm) ...var det det du mente? Noen som aner hvorfor de økte wattstyrke på adapteret når de fikk "mindre" prosessor? Mindre prosessorer krever jo som regel mindre watt. Nei, det er omvendt. De nyere modellene har en strømforsyning å 175w (65nm), noe som minsker muligheten for den kjente "Red ring of death". Det han sa, var at du burde passe på at du får en med 175W. Om du skulle være i tvil, så kan du evt. Bare spørre en av de ansatte i butikken. Endret 15. august 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har en premium. men jeg angrer veldig. (uten HDMI) Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte arcade :S Lenke til kommentar
Vrocker Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva er det som er bra med Arcade? Har bare ikke fått det med meg, hehe. Har selv premium og er sålangt fornøyd, ønsker av og til om en PS3, men xbox er like grett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå