Gå til innhold

Problem med bluescreen ved start av spill. (LØST)

Anbefalte innlegg

Satt meg ned på pcen idag og skulle starte WoW... Etter en liten stund så bare stoppet alt opp og poff så kom bluescreen'n.

Når jeg kom inn i Vista igjen og skulle starte spillet opp igjen så kom bluesccreen enda en gang. Så når pcen hadde startet på nytt igjen så prøvde jeg å oppdatere grafikkkortet med den nyeste driveren, men under installasjonen så stoppet den på ca 50& og slik stod den i ca en halvtime... Da bare lukka jeg hele installasjonen og prøvde WoW enda en gang og da fikk jeg selvfølgelig enda en bluescreen.

Skjedde når jeg prøvde CoD4 også.

Når jeg kommer inn i Vista igjen så får jeg opp vindue som sier at "Windows er gjenopprettet etter en uventet avslutning osv osv.

Har kopiert det som stod i problemdetaljer i håp at noen kanskje har et råd til meg.

Problemsignatur:

Navn på problemhendelse: BlueScreen

OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.256.1

ID for nasjonal innstilling: 1044

Tilleggsinformasjon om problemet:

BCCode: d1

BCP1: 0000000000000038

BCP2: 0000000000000002

BCP3: 0000000000000000

BCP4: FFFFF980007406CC

OS Version: 6_0_6000

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

Filer som bidrar til å beskrive problemet:

C:\Windows\Minidump\Mini081508-03.dmp

C:\Users\Andre\AppData\Local\Temp\WER-314981-0.sysdata.xml

C:\Users\Andre\AppData\Local\Temp\WERF6A.tmp.version.txt

240442.jpeg

Kjører Vista x64 Ultimate Edit.

Intel Dual core 6600 2.4GHz

4 GB RAM

GF 8800 GTX

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...