Nimrag Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Prøver meg med ett bilde til i dag. Tok dette bilde på Soli Brug i Råde på en folketom dag. Likte veldig godt fargesammensetningen i mellom bygningene. Ønsker tilbakemeldinger på hva som kan gjøres annerledes, hva som evt skjemmer bilde, etterbehandling osv. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Litt for fargerik for min del. Det virker som om du har skrudd saturation rett til himmels. Det røde og oransje huset har i alle fall ekstremt mettede farger. Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Litt for fargerik for min del. Det virker som om du har skrudd saturation rett til himmels. Det røde og oransje huset har i alle fall ekstremt mettede farger. Bilde er kun croppet, ellers ubehandlet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tja. For meg blir ikke dette noe mer enn et snapshot. Lenke til kommentar
gregor Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dette er vel egentlig ikke bilde av noe som helst. gregor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå