Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Sikkert en litt sær emnetittel, men det får bare være. Det har seg sånn at en venninne av meg hadde vasket buret til hamsteren sin, så tok hun hamsteren med seg ut på altanen/terassen og skulle ta seg en røyk mens det tørket. Så ringte telefonen, og hun stakk fra hamsteren litt, og når hun kom tilbake så hadde den hoppet 2-3 meter ned fra terassen. :!: MEN, den fikk ikke noen skader, så hun lurte på om den kanskje hadde fått indre skader, og vet ikke helt hvordan hun skal finne det ut. Så er det noen her som vet? (Hun turte ikke spørre selv, i tilfelle hun ble kjent som "den onde hamster-mishandleren". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 au da.. Det tar sikkert en dag eller tre før hun evt merker noe. stakkars liten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hehe, ok. Får oppdatere hvis det sjer noe mer. :!: Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 hamstere er kanskje små men de kan tåle høyere fall enn an katt så det er sikkert ikke noe galt....men er helt enig med Zaroos, du merker det om en dag eller to Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Sjekk hvordan det gikk med tennene... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Pleier ikke å være så dyrt å ringe til veterinæren og få et generelt tips da Kjipt om den dør en smertefull død av indre skader.. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Mhm.. Men det er ikke alle veterinærer som vil ta imot så små dyr. Ørkenrotta her hadde tannproblemer for noen dager siden, og da måtte vi ringe til mange dyrleger før vi fant en som ville se på den. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er ikke dyrlegene pliktige til å gjøre det de kan for dyrene som kommer inn på klinikken? faen... sjukt ass Lenke til kommentar
lamial Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 De hadde sikkert gjort det hvis det var helt krise og jeg ikke fant noen som var vant med så små dyr. Men de jeg snakket med var skeptiske, og ba meg ringe til andre først. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå