levlex Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Openatownrisk.com er tilbake. Les mer Lenke til kommentar
maedox Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hah, syke greier. PS: Dere burde kanskje bestemme dere for hva domenenavnet er. Dere nevner både openatownrisk og openatyourownrisk. Linken er OK. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Finner ingenting i "last ned"-funksjonen på mobilen jeg... har en N95. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Finner heller ingenting på min N73. Endret 15. august 2008 av learntofly Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Finner heller ingenting på min 6120 Classic. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tydelig at soppsesongen har startet i Finland..... Lenke til kommentar
fengjis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Du finner svaret ved å klikke på "last ned!", så trykker du på "others" så trykker du på "the box". Enkelt og greit. Se videoen, og du finner løsningen. Forøvrig en merkelig filmsnutt! Håpet jeg skulle bli "mad", men dengang ei Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tydelig at soppsesongen har startet i Finland..... Eg lo :¤ Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nå har jeg klart den første låsen, mangler bare 4 til, så håper vi at jeg er blant de 500 første Men skjønte ikke bæret av det da:S Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tydelig at soppsesongen har startet i Finland..... Eg lo :¤ 2nd :!: Lenke til kommentar
TrulsT Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Greie oppgaver. Klarte det på en halvtime - tre kvarter. Og var blant de 500 første! De som står fast bør sjekke ut www.symbian-freak.com. Det er en tråd på forumet der for de som trenger hjelp. Ellers funker google veldig bra da! Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har ikke nokia, men funker med google:) Webacamera: bare titt i det lenge nok så går det:) Lyd og bilde: http://rs52.rapidshare.com/files/133558758/openatownrisk.zip 4 sifter kode: Null ide :O Regner med å være ferdig om noen minutter:) Krysser fingrene på at jeg er balnt de 500 Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Og der vant jeg T-Skjorte Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fikk T-skjorte jeg også Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tror nok de har tatt høyde for en utrolig større mengde enn bare de 500 første, det må jo ha vært mange tusen som har greid oppgavene til nå... Lenke til kommentar
NeedHelpOnCS Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Og der vant jeg T-Skjorte Dude ! pliz hjelp meg man ! jeg har svart påa lt sammen, uten om den "låsen" hvor man trenger applicationen! Jeg har gått på meny - programmer - samling - last ned! Alt jeg for som valg når jeg går inn der er: Spill: vivendi games, jamba games, ea games, thq games , shockwave minis, gameloft og free games. Toner:jamba ringetoner - nokiazine tones Musikk: jamba music og free music videoer: The dark knigth, jamba video , warner bros, cartoon network og nokiazine videos Grafikk: jamba grafikk og nokiazine graphics internett: free internett aplications productivity: jamba software Backup: contenct backup mine elemennter: nedlastninger, abonennter og favoritter! Har gått gjennom alle valgene, men finner ikke den j***a applicationen, for og løse den siste låsen. pliz hjelp !!! Hvem som helst!!!!! HJEEEEELLLPPP !!! Endret 16. august 2008 av NeedHelpOnCS Lenke til kommentar
TrulsT Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Til de som ikke finner ut av programmet og den 4-sifferede koden: Det er et program i java som du innstalerer på telefonen din. Den firesifferede koden du får på nettsiden skriver du inn i programmen. Så skriver du koden du får fra programmet inn på nettsiden. De som trenger programmet kan få det herfra: The Application Endret 17. august 2008 av TrulsT Lenke til kommentar
NeedHelpOnCS Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Til de som ikke finner ut av programmet og den 4-sifferede koden:Det er et program i java som du innstalerer på telefonen din. Den firesifferede koden du får på nettsiden skriver du inn i programmen. Så skriver du koden du får fra programmet inn på nettsiden. De som trenger programmet kan få det herfra: The Application Jeg skaffte programmet 10 min etter jeg la inn innlegget :-P Og jeg var blandt de 500 første så jeg kan forvente en t-skjorte snart Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fikk faktisk t-skjorte i posten i dag. Hadde glemt hele greia, men så kom den altså i dag Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fikk faktisk t-skjorte i posten i dag. Hadde glemt hele greia, men så kom den altså i dag Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg