Gå til innhold

MKDA: flimring på gulvet...


JoeDohn

Anbefalte innlegg

Hvorfor skjer dette? MKDA ser ut til å være et rimelig feilfritt spill (bortsett fra at en del av kistene i krypten er tomme :evil: ) men når jeg spiller Konquest en del så skjer dette: Et stykke ute i oppdraga (hvis en kan kalle dem det) når den går videre til neste fase (den fader inn det nye bildet) så flimrer gulvet, hvorfor skjer dette? Er det fordi jeg har jult opp makkeren så mye at det blir for mye blodteksturer på kanvasen? Var litt skummelt første gang det skjedde, synes jo dette er litt unødvendig i et PS2-spill...

 

ja, det er forresten PS2-versjonen jeg spiller... :p

 

ellers så er det et knasbra spill! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, ikke merket noe til dette på min xbox heller, merkelig. Her har du link til hva de forskjellige cryptene inneholder: http://www.gamewinners.com/gamecube/Mortal...dlyAlliance.htm. Så slipper du å åpne tomme crypts ;-)

 

*kremt* din idiot...:p

 

er jo det som er halve pointet med spillet, dah, spenninga i å åpne kistene uten å vite hva som er i...:)

 

men ja, kan jo hende det bare er tilfeldig... det skjer utelukkende i konquest...

Lenke til kommentar
Heisann, ikke merket noe til dette på min xbox heller, merkelig. Her har du link til hva de forskjellige cryptene inneholder: http://www.gamewinners.com/gamecube/Mortal...dlyAlliance.htm. Så slipper du å åpne tomme crypts ;-)

 

*kremt* din idiot...:p

 

er jo det som er halve pointet med spillet, dah, spenninga i å åpne kistene uten å vite hva som er i...:)

 

men ja, kan jo hende det bare er tilfeldig... det skjer utelukkende i konquest...

 

*kremt* Ville bare hjelpe, du hørtes så fortvilt ut lenger opp ;-)

Lenke til kommentar

hehe, jamen det var bare pur ironi...

 

har bare ært på nippet til å gjøre noe sånt én gang, og det var helt i starten når jeg hadde spart opp hele 1500 grønne koins og spente mesteparten på en fin kiste, "inni der er det noe bra" tenkte jeg, POFF, tom kiste.... nngrrr....

 

men siden har det gått flott...:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...