tradhtare Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Heisann! Jeg bor i Trondheim, og våknet i halv-ellevetiden i formiddag av noe som hørtes ut som et jagerfly eller noe sånt, men fy faen så nært og høyt det var. Jeg sprang ikke ut på stua og så i vinduet fordi jeg trodde det skulle gå fort over, men jeg hadde rukket det med god margin. Paranoid som man er i disse dager så måtte jeg selvfølgelig sjekke VG og Adressa og forumet her, om tredje verdenskrig hadde startet og kommet hit på besøk, men jeg fant ingenting som helst Så da er det bare nysgjerrigheten igjen, som har behov for å stilles. Noen som bor her som var våkne og eventuelt ute/hadde tilgang til et vindu, som kan fortelle meg hva jeg hørte? Og gjerne hvorfor. Publikum skal få beskjed når det skal være øvelser så vidt jeg vet, men jeg har ikke fått med meg noe. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Eller om noen eventuelt vet hvor jeg kan sjekke det ut selv? Har forsvaret eller noen andre en side der de skriver opp slike ting for allmennheten? Da trenger du ikke bo i Trheim for å hjelpe me. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Var selv ute og sykla her i Trondheim tidligere i dag, og da så jeg fire jagerfly som drev og fløy rundt i formasjon over byen. De fløy veldig lavt, og lagde MASSE bråk, men jeg antar at det bare var en øvelse, hvis ikke hadde vi nok fått høre om det. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Takk for svar. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg hørte også jagerfly over Trondheim i dag. Jeg flyttet hit fra Bodø i går og i Bodø flyr de over byen hver dag hele dagen så jeg var veldig forvirra da jeg hørte flyene Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Haha! Du lurte med ett på om du faktisk hadde flyttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå