Gå til innhold

Skuffet over Telenor. Flytte problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet på meg i sommer. Har hatt en langvarig adsl abonoment hos Telenor. Det har alltid fungert bra. I sommer flyttet jeg, bestilte flytting. Fikk bekfreftet flyttebestillingen. I denne bekreftelsen blir jeg fortalt at oppkoblingstidspunkt vil bli informert om i et senere brev. Nå snart 2 måneder etter dette har jeg ennå ikke fått vite når de skal flytte linja mi. Har purret en rekke ganger til brukerstøtte, men det eneste de sier at de skal purre viderere. Det skal ikke være noe problemer med adsl leveranse ved min nye adresse.

Forrige uke purret jeg sist. Gav de en uke på å gi meg en dato, ellers ville jeg bytte leverandør. Og nå bytter jeg, har ikke fått vite noe annet at de sier de har purret videre.

mvh

X-telenor kunde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
usaklig tråd. hvorfor forteller du oss dette ? hvor bor du ? hvilken leverandør har du nå da ? osv..

Tja. Ville vel dele mine erfaringer med flytting av adsl hos Telenor. Leverandør kom da tydlig frem. Hvor jeg bor har vel ikke så mye si, så lenge de leverer adsl der jeg nå bor. Hadde ikke tenkt å skrive inn hjemmeadressen min her. Du får ha meg unnskyldt hvis du synes dette var for kjedelig for deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...