nor_ranger Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Fikk tips til overklokking av ny pc, gikk inn i bios og forandret til user defined slik at jeg kunne stille fsb opp. Stilte til 200 og multiplier til 11, svart skjer! Nå bruker jeg den bærbare..... Hvordan reseter jeg bios? evt andre løsninger? Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Les i manualen din! der står det en jumper du kan bruke til å resete Biosen! Bare flytt på den og trykk strømmen på en gang. så setter du den tilbake! da skal den ta tilbake de orginale innstillingen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Les i manualen din! der står det en jumper du kan bruke til å resete Biosen! Bare flytt på den og trykk strømmen på en gang. så setter du den tilbake! da skal den ta tilbake de orginale innstillingen. Bare husk og gjøre dette med strømmen frakoblet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Fikk tips til overklokking av ny pc, gikk inn i bios og forandret til user defined slik at jeg kunne stille fsb opp. Stilte til 200 og multiplier til 11, svart skjer! Nå bruker jeg den bærbare..... Hvordan reseter jeg bios? evt andre løsninger? Men hvorfor satt du den til 200? Man klokker litt og litt fra standard speed til det blir ustabilt... ikke rett på 200! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg