rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 må jeg installere driverne før jeg setter i skjermen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei du skal få bilde på skjermen uansett men du vil få et bilde med lav oppløsning så når du har innstalert driverne dine så vil du få tilbake oppløsningen som skjermen din støtter som max. Det er ofte også umulig og innstalere driverne før skjermkortet er plassert i pc-en. Så sett inn skjermkortet først, koble til skjermen så innstalerer du driverne dine for skjermkortet ditt. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 men...det kommer ikke noe på skjermen.....det kommer et lite rødt lys på skjermkorte når jeg starter pc`en:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 sjekk at strømkablene er koblet til det skal være 2 strømkabler. Sjekk at kortet sitter godt nedi PCI-ex sporet og er "låst" fast. Det som kan være er at du må oppdatere BIOS så den klarer og skjenne igjen kortet ditt. Når jeg fikk mit 3870x2 kort så fikk jeg ikke bilde på skjermen men alt vifter og alt fungerte, funket med andre skjermkort også men det var at BIOS ikke fikk gitt noe bilde til skjermen. Etter en oppgradering av aller siste bios (beta bios) så fungerte det kjempe fint og bilde kom opp. Så test om alt fungerer med et annet skjermkort og så oppdater bios og se om dette hjelper om det over ikke hjalp. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 jeg har testet med et annet skjermkort før..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvor gammelt var det? fikk du bilde da? for vis du fikk bilde så er det noe med skjermkortet ditt som trengs og oppdateres å det er nok i BIOS Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 jeg vet ikke hvor gammelt det er mn.....jeg fikk bilde ja hva må jeg gjøre med BIOS da? Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Hvordan oppdaterer jeg BIOS da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva heter hovedkortet ditt? vennligst bruk Edit knappen så det ikke blir 2 inlegg oppå hverandre fra deg for det kan gjøre det vanskeligere og svare. vis du går til produsenten sin nettside og velger support så kan du velge hovedkortet ditt så får du nok opp BIOS så velger du nedlasting så pleier det og følge med en guide hvordan du skal oppdatere BIOS. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 har du msn....lettere å snakke der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Last ned Siw så får du vite hva hovedkortet ditt heter så går du til produsenten sin nettside og så laster du ned nyeste bios versjonen til hovedkortet ditt. Så må du kanskje bruke en minepenn til og flashe BIOS siw Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 jeg har siw fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå