nightzirch Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Vil du være en av de første med en Acer G24? Jeg er ihvertfall veldig sugen på denne skjermen og har prøvd å få med noen venner på en powerbuy. Uheldigvis er det ikke så veldig mange som er interessert å punge ut så mye penger for en ny skjerm, eller så har de allerede en 22" og trenger ikke større. - Oppløsning: 1920 x 1200 - Kontrast: 50000:1 - Responstid: 2 ms - Lysstyrke: 400-nit - En rekke bildetweak og fargestyrings-teknologi som skal lyse opp bilder og unngå refleksjoner fra lyset i omgivelsene. - På baksiden av skermen finner du DVI og HDMI, jepp man kan bruke den til konsoll/blu-ray også. Jeg tenker å sende en mail til Datakjeden Bergen og spørre om de kunne bestilt inn X antall skjermer til vår lille powerbuy og om vi kunne fått den til en rimeligere pris Veiledende pris fra Acer var på 3.200,- mens den er priset 3 567,- på Datakjeden sin nettside. Jeg vil prøve å få prisen presset lengst mulig ned til veiledende pris og håper dette går selvom det er en veldig ny skjerm. Når det er sagt, er det enda ikke gått offentlig ut med en release date. Så det kan ta litt tid, men stiller vi oss i kø allerede nå blir vi blant de første som får dette beistet. Jo.. Jeg er ganske uerfaren på dette med powerbuy. Aldri prøvd før, aldri vært med på. Så om det er noe jeg har glemt eller noe jeg bør vite/huske på/nevne osv, så si gjerne ifra. Trenger kanskje litt hjelp her Høres det ut som en god idé? Edit Ser ut som om butikker allerede har fått de på lager Endret 15. august 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
molsen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Ser ut som en bra skjerm, men lukter TN lang vei, og da for min del, er det ingen ting spesielt med den dessverre. Dog dem legger ut med annen farge på plastikken rundt. Men det lurer ikke meg, og det gjør ikke den jallakontrasten de opplyser heller. Må jo nesten være alienteknologi i den skjerme for å ha slik oppløsning. 1:50.000, er 50 ganger mer svart enn vanlige pcskjermer det.. tror markedsavdelingen har hatt litt mye med de specsa der å gjøre, og de folka liker jeg ikke. Endret 15. august 2008 av molsen Lenke til kommentar
DittenDatten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg skal skaffe en slik skjerm. litt vanskelig å finne noen som har den inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå