ifThenElse Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det har seg slik at jeg har klart å knekke en knapp på tastaturet på min Sony Ericsson K850i, og derfor har kjøpt meg et nytt tastatur til den fra mytrendyphone.no. Det viser seg nå å være litt vanskeligere å bytte tastatur her enn jeg er vant til fra tidligere Nokia-mobiler, og etter en rask titt "under panseret" kan det se ut som jeg trenger en litt spesiell skrutrekker for å få denne opp. Det jeg lurer på er om noen har skiftet tastatur/deksel på denne før, og hvis det er behov for et slik lite skrujern, hvor får jeg tak i det greiest mulig? Takker for alle tips Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det har seg slik at jeg har klart å knekke en knapp på tastaturet på min Sony Ericsson K850i, og derfor har kjøpt meg et nytt tastatur til den fra mytrendyphone.no. Det viser seg nå å være litt vanskeligere å bytte tastatur her enn jeg er vant til fra tidligere Nokia-mobiler, og etter en rask titt "under panseret" kan det se ut som jeg trenger en litt spesiell skrutrekker for å få denne opp. Det jeg lurer på er om noen har skiftet tastatur/deksel på denne før, og hvis det er behov for et slik lite skrujern, hvor får jeg tak i det greiest mulig? Takker for alle tips DU får kjøpt et sett på biltema og clasohlson, selges også på qxl ser jeg. Lenke til kommentar
Hooch Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvordan gikk det? Fikk du byttet det? Hvordan er det å bytte deksel på denne telefonen i det hele tatt? Vurderer å kjøpe en brukt telefon og bytte dekselet på den... (Gammel tråd, men lov å prøve?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå