Hillvill Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har brukt en 17" på mitt 4850 kort nå en stund, å alt fungerer helt fint. Men når jeg skal koble meg på 37", blir bildet helt fint når jeg starter opp og laster in windows. Så når jeg kommer til at jeg skal logge inn på eventuelle brukere, bare flimmrer skærmen med forskjellige farge striper. Omtrent som på en gammel videospiller, eller hva jeg nå skal si... Har prøvd å koble andre PCer på samme TVen og da fungerer det. Er det noen som vet hva det kan ha seg? Endret 15. august 2008 av Hillvill Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jeg vet ikke ......mn jeg trenger hjelp av deg med radeon HD 4850...... kan du sende meg en liste over alt du gjorde når du installerte korte?? (i rekkefølge takk) Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 jeg vet ikke ......mn jeg trenger hjelp av deg med radeon HD 4850...... kan du sende meg en liste over alt du gjorde når du installerte korte?? (i rekkefølge takk) Instalerte? Hva mener du med det? jeg satte det bare inn i PCen og det fungerte, så instalerte jeg driverne. Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 det vil ikke komme noe på skjermen til meg:S Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 ikke når du er på bios heller? Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hva mener du? det kommer ikke noe på skjermen uansett det kommer et lite rødt lys på skjermkortet Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bruker VGA eller DVI plugg ? Sannsynligvis er problemet oppløsningen. Trykk F8 under oppstart og velg sikker innlogging. Velg så en passende oppløsning. Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hva mener du? det kommer ikke noe på skjermen uansett det kommer et lite rødt lys på skjermkortet når jeg starter pc`en Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jeg bruker DVI plugg i skjermkortet og VGA plugg på DVI pluggen... Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hvorfor kommer det et lite rødt lys på skjermkortet når jeg starter pc`en da? Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Hvorfor, det hvet jeg ikke. Men det gjør det til meg også, så det betyr nok at det får strøm Bruker VGA eller DVI plugg ? Sannsynligvis er problemet oppløsningen.Trykk F8 under oppstart og velg sikker innlogging. Velg så en passende oppløsning. Bruker en sann vga adapter. Altså, jeg bruker vga Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 okei.....men da er det rart at det ikke kommer noe på skjermen da:S Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 okei.....men da er det rart at det ikke kommer noe på skjermen da:S Det kan du gått si, må si jeg føler litt med deg. Var bekymret for det jeg også, men det gikk heldigvis fint med meg da :\ Prøvd å kontakte de du kjøpte det ifra? Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 det er en som sier at det kan være noe med BIOS Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Da må du nullstille bios'n din. TROR JEG! Jeg kan ikke noe om sant, så spør noen andre. fikk det til på 37" nå, bare at oppløsningene passer ikke helt. Går værtfall ann å se film Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jeg snakker med en annen fyr nå om BIOS:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå