Alinoe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ok Blendik, sett deg ned og spill gta 4 i 1 time, så bytter du spill til forza 2. Hvis du ikke ser forskjell da, anbefaler jeg å gå til en lege. Var hos en kompis med Xbox og gjorde akkurat dette. Merket at jeg plutselig spilte et mye mindre moro spill! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hahahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah ha [/ironi] Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Xbox 360 versjonen er best, for der kommer det snart nedlastbart innhold, som skal gi +/- 10 timer gameplay Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 PS3/360 er nok nesten akkurat det samme. Det eneste jeg ville gjort er å kjøpe Xbox versjonen ettersom de får nedlastings-pakker etterhvert som vil adde rundt 10timer gameplay. Pakkene er altså eksklusive til Xbox360. PS3/360 er nok nesten akkurat det samme. Det eneste jeg ville gjort er å kjøpe Xbox versjonen ettersom de får nedlastings-pakker etterhvert som vil adde rundt 10timer gameplay. Pakkene er altså eksklusive til Xbox360. Sorry att jeg drar opp gammel post men kan jeg laste ned ned lastningspakker til gta 4 på xbox 360 med silver eller MÅ du ha gold ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 GTA IV DLC har ikke kommet enda, men tror at du bare trenger Live Silver. Microsoft/Rockstar har ikke gitt noen pris eller om man trenger Gold, men de vil jo at så mange som mulig skal laste det ned og da blir det nok for alle. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da koster det jo enda mer. Neida det trenger det ikke å være. Hvis du har xboxen nærmere enn 20m skal det gå greit! da kjøper du en god, soluid, kraftig nettverkskabel til snaue 200 lappen http://www.euronics.no/produkter/data_og_u...kabel_cat_6_20m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå