runsyv Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei Et lite bilde fra Lindesnes fyr, sola gjemte seg bak skyene og fyret og skapte et ganske kult lys på bildet, er gjort litt endringer i Lightroom. Hva syns Dere? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 lyset er fint.. fargene virker som de blør over hverandre og dermed mister form. Er det gjort med vilje? Vises spesielt på de røde elementene og gresset. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Virker som bildet enten er overeksponert i den røde kanalen spesielt, men også litt i grønn. Første jeg tenkte var høy ISO, men er på ISO100 ser jeg på Exif-dataene. Alternativt kan det virke som bildet har vært undereksponert, og du har lysnet det endel? Og derved fått frem mye støy, og at det er det som gjør at fargene flyter litt over i hverandre. Men liker bildet og komposisjon. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Virker som bildet enten er overeksponert i den røde kanalen spesielt, men også litt i grønn. Første jeg tenkte var høy ISO, men er på ISO100 ser jeg på Exif-dataene. Alternativt kan det virke som bildet har vært undereksponert, og du har lysnet det endel? Og derved fått frem mye støy, og at det er det som gjør at fargene flyter litt over i hverandre. Men liker bildet og komposisjon. Har nok dratt litt hardt i spakene i Ligtroom, spesielt på rød og grønn fargen ser jeg Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dette ser egentlig ut til at det kunne ha blitt fint. Men du har som sagt dratt alfor hardt i spakene, det tyder kanskje på at eksponeringen ikke satt helt? Tårnet heller også en del. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bildet er egentlig ganske fint, men fargene er fryktelige. Du kunne ikke lastet opp en nedtonet versjon? Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Bildet er egentlig ganske fint, men fargene er fryktelige. Du kunne ikke lastet opp en nedtonet versjon? Klart jeg kan, her har du det Lenke til kommentar
araziel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nå ble det noe ja, det var ekstremt mye mer behagelig på øyet. Fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå