millaen Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 På tide å prøve seg på bildekritikken for første gang. Ønsker å høre hva dere der ute synes om disse bildene... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 tror du glemte å legge til vedleggene! Lenke til kommentar
millaen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 tror du glemte å legge til vedleggene! gjorde da det!! Hva har skjedd? Lastet opp tre filer, trykte så på "start nytt innlegg". Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 du må trykke på vedleggs ikonet.. der har du 3 "ark" klikk på det arket med grønn +, da får du med attachment i posten din. Lenke til kommentar
millaen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 [attachm nt=247343:DSC_0684__Medium_.jpg] Sånn ja:) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Det første kunne blitt bra hvis du hadde fått opp størrelsen litt. Det siste var veldig uklart, hardt croppet? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Tror også det første er noe hard croppet... Hva slags utstyr snakker vi her? Lenke til kommentar
millaen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Tror også det første er noe hard croppet... Hva slags utstyr snakker vi her? Vi snakker nikon d40 med en 55-200mm. Alle bildene er hardt croppet. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Tror også det første er noe hard croppet... Hva slags utstyr snakker vi her? Vi snakker nikon d40 med en 55-200mm. Alle bildene er hardt croppet. Jeg tror jeg har svaret selv om jeg er litt rødvinifisert (drukket rødvin, slå den PMnormal din sprit rytter... hi hi ) Du har et kult kamera og noe kult å ta bilde av, få deg en zoomlinse eller telelinse hva enn ungdommen kaller det nå til dags. det er såklart bedre å få bilde enn ikke, men neste gang vil jeg se utstyret passe. Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg liker idèn din med å få speilbildet i vannet, syns det andre er bedre enn det første da det virker mer stilrent på meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg liker idèn din med å få speilbildet i vannet, syns det andre er bedre enn det første da det virker mer stilrent på meg. Det er jeg enig med deg i. Det er et bilde som man kan se på flere ganger uten å gå lei. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå