PacAnimal Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har en sånn kjekk mus som passer helt inn i PCMCIA-slotten, jeg. Moro. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 kan da umulig være komfortabel å bruke over lengre tid... Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dæven den var støgg! Hadde vært bra med et bilde i artikkel som forklarer hvordan den skal klipses fast også. Virket som et kjipt produkt i fra Logitech... Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 kan da umulig være komfortabel å bruke over lengre tid... Ikke særlig, nei.. men langt bedre enn touchpad Lenke til kommentar
Culex Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Siden denne ser ut til å bruke samme mottaker som Logitechs andre Nano mus vil denne etter all sannsynlighet bli oppdaget som en helt vanlig usb hid mus i ennvher kernel som støtter slikt. Altså, ingen ekstra drivere trengs utover usb hid, for de som lurte på det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) det står at den "klipses" fast. hva manes med dette? er det en anretning man må feste på PC-en? jeg antar at det er magneter, men det er langt fra alle maskiner som har lokk i metall og til og med da er det ikke sikkert at dette er magnetisk. det er heller ikke beleilig om man bruker en musematte med metall i. edit: men konseptet er genialt Endret 18. august 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Dæven den var støgg! Hadde vært bra med et bilde i artikkel som forklarer hvordan den skal klipses fast også. Virket som et kjipt produkt i fra Logitech... word fks: "..du klipser på ved hjelp av <det som hadde vert kjekt å vite>." edit: bolt@ grøss.. sikkert genial når den ligger inni PC-en.. tror ikke jeg hadde trud å ta den ut Endret 18. august 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 den lille knotten mellom musa og usb pluggen skal festes på en tilgjengelig flate på laptopen. her er ett logitech forslag om hvor: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) google? var ikke så dumt det der, men man må vel velge en PC å ha feste på. med mindre man får med flere da.. Endret 21. august 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 meh, lånte noen urler fra logitech.com Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fikk musa i går, og kan bekrefte at den fungerer som om det var en trådet mus. Er ganske fornøyd, men må si den såkalte "Plug-and-forget nano-receiver"-pluggen skuffet veldig når jeg oppdaget at den stikker 7.5mm ut av USB-kontakten, noe som er mye lenger enn bildene gir et inntrykk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå