Simen1 Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 Hvor finner jeg årsrapporten deres og til søstersidene deres? Ville bare se en liten oversikt over økonomien til disse sidene. -Simen1- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Moderatorer! Er det ingen som kan gi noe info om dette? Har dere ikke øk. styring eller er det noe dere prøver å skjule ? Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 det er vel ingen moderatorer som har sett innlegget ditt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Erm...du kan da vel ikke bare forlange å se regnskapet deres? Det er da noe som er "klassifiser" elleR? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Meldingen har jo stått på "tilbakemeldinger i et døgn nå og har hadd 70 lesere, så jeg vil ikke helt tro at ingen moderatorer har sett den ennå. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Du har ikke rett til å få se årsrapporten til Hardware.no Det er kun ASA (allmennaksjeselskaper) som må utgi års/kvartalsrapporter. Om Hardware.no nettverket er organisert i AS, kan du muligens få regnskapet deres fra Brønnøysund registrerene (om selskapet har sendt inn regnskap, krever en viss omsetning ++). Men igjen, du har ikke rett til å få se noen tall, kun de som er offentliggjort gjennom diverse registre. Du kan jo f.eks. prøve å gå til en vanlig bedrift og kreve å få se regnskapet deres :-) Dette blir akkurat det samme. Arcade Lenke til kommentar
arcade Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Selskapet som domenet hardware.no står registrert på heter Hardware Online DA, og har ikke regnskapsplikt (sålangt jeg kunne se) ovenfor Brønnøysund registrene, da det er et DA (delt ansvar) selskap, hvor eierne står personlig ansvarlig for selskapet. Arcade Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Ok, du forklarer det bra arcade. Jeg har egentlig ikke peil på jussen her, men trodde at alle selskaper måtte offentligjøre slikt. greit, da skal jeg ikke spørre mer. (beklager at jeg var litt krass i ordlyden her litt tidligere) Lenke til kommentar
amund Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Moderatorer! Er det ingen som kan gi noe info om dette? Har dere ikke øk. styring eller er det noe dere prøver å skjule ? Moderatorene har ikke nødvendigvis direkte tilknytning til Hardware.no (eller formelt Hardware Online DA). Som det er nevnt tidligere i denne tråden plikter ikke et DA å offentligjøre regnskapet sitt. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 [Playback] Som jeg allerede har skrevet så forklarte arcade dette for flere timer siden i en post lengre opp og jeg har beklaget de krasse uttalelsene du refererer til. [/Playback] Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 [Playback]Som jeg allerede har skrevet så forklarte arcade dette for flere timer siden i en post lengre opp og jeg har beklaget de krasse uttalelsene du refererer til. [/Playback] [irritert] Den der var faktisk krass... [/irritert] Lenke til kommentar
molly Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Simen1: Tror Amund bare prøvde å gi deg en grunn for at moderatorene ikke har svart på spørsmålet ditt...ikke gjenta det som var sagt tidligere.. molly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå