Gå til innhold

Annen Nettleser til LG KU990?

Anbefalte innlegg

Hei!

Nettop hentet ut en ny Lg KU990, egentlig strålende fornøyd med alt sammen på telefonen.

Det jeg ikke liker er at når jeg surfer på nett så viser han vanlige internett sider helt normalt, men når jeg surfer innom forskjellige forumer så gjør telefonen gode Web sider til ekstremt enkle Wap sider. Mister muligheten til å bruke forskjellige finesser som forum vanligvis byr på. Som f.eks å vise de innleggene som er lagt inn siden sist du var der.

Er det noen andre nettlesere jeg kan forsøke på denne mobilen? Har søkt litt på Opera, men de fungerer bare på Windows mobile. og sånn som jeg ser det så er vell min langt unna det...

Noen som kan hjelpe meg?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre nettlesere jeg kan forsøke på denne mobilen? Har søkt litt på Opera, men de fungerer bare på Windows mobile. og sånn som jeg ser det så er vell min langt unna det...

Noen som kan hjelpe meg?:)

Hei,

Opera Mini skal fungere på alle telefoner som støtter java, og det gjør vel KU990. Gikk som en drøm på min Samsung F480, men skjermtastaturet er veldig lite og det tar litt tid å bli vant til.

Ellers skulle jeg tro det finnes andre java-baserte nettlesere der ute. Må bare søke litt.

http://www.operamini.com/ fra eksisterende nettleser på mobilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...