Gå til innhold

BK: Ventet og forlatt

Anbefalte innlegg

Er ikke noe god tittel forfatter men gjør så godt jeg kan ;).. Det skal liksom være litt tomt, føle litt savn, ventende.

Tatt inne på Tavern, sverresborg. Skulle hatt bærehjelp, utrolig mye svære bord der inne. Utrolig flott invendig med mye spennende bakgrunner, synd med alle gjenstene ;)..

Styling: Yvonne F

Kom gjerne med deres egne tolkning til bildene.

post-3088-1218786770_thumb.jpg

post-3088-1218786810_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er første gang jeg kommer med BK her, men eg gang må vel være den første. Her er hvertfall mine meninger.

Jeg liker bildene veldig godt. I mitt hode ser i først ei som venter, og kikker i lengsel ut vinduet etter noen/noe, men i andre bildet ser jeg skuffelsen da noe/noen aldri kom.

Småprik:

På bilde nr 1 syns jeg kanskje bakerste del av håret blir bittelitt mørkt, så jeg mister litt dybde mellom modellen og klokka.

Men som sagt, veldig gode bilder. De forteller en liten historie, som ikke her helt ferdigskrevet. Da har betrakteren litt å gå på, og kan lage sin egen twist på historien.

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg burde kritisere bildene på den ene eller andre måten, men jeg er ingen fotograf så jeg aner ikke hva jeg skal si, men jeg liker bilde nr 2 best.

Ut i fra forholdene så var det helt utrolig at vi greide så mange bra bilder. :thumbup: det var sikkert 30 grader der inne i det trange rommet, å modellen var litt shakey da det sies at det skal spøke der oppe :D

Men at sminke ikke rant bort å spray i håret ikke klappet sammen er et under.

Tusen takk begge to for en annerledes og morsom shoot:)

Lenke til kommentar

Meget bra positurer, og bildene forteller også en historie. Piken er pen og omgivelsene har delikate fargetoner. Estetisk liker jeg bildet der hun sitter på gulvet best, men det får sterk konkurranse av den gode historien første bildet forteller. Og egentlig er selve poseringen best i det første bildet, men jeg faller litt for fargenyansene i det siste bildet. Jeg kunne tenkt meg en versjon av det siste bildet der vi har mer kontakt med henne, hvis du har tenkt å utnytte ideen og location en gang til.

Lenke til kommentar
:D Flott! Det meste tror jeg er sagt, både med skygge oppe mot klokka på det første og fargenyansene.Liker uttrykkene hennes særdeles godt, men en liten detalj hvis man skal se på historien bak bildene og bilde2 skal representere forlatt... min mening dette altså ;) men kunne det da kanskje fått en sterkere effekt hvis ringen på fingeren ikke var der? Bare et spørsmål, vet ikke om dens tilstedeværelse var tilsiktet for å få oss til å tenke? Blir faktisk litt nysjerrig på akkurat den biten, så alt i alt- bra jobb :D
Lenke til kommentar
takker, utnytte stedet kommer jeg nok til å gjøre. Men neste gang tror jeg at jeg trenger hjelp. Det er et spiseri, og medfører mye bord å flytte på;).

Vi får arrangere en dugnad; og hjelpe til å flytte på ting ...

Som vanlig, så har du såpass kontroll på det tekniske, at jeg ikke ser noen grunn til å kommentere det. Det jeg liker er at kjolen til modellen passer såpass bra til omgivelsene. Selv om bildene er skarpe og tydelig tatt med moderne utstyr; så virker de allikevel gamle.

Tom

edit: leif

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Første bilde likte jeg best, selv om det er litt uklart va hun kikker på, eller kikker gjennom for den skyld, om det er et vindu ville jeg forestillt meg lyset var litt anerledes, og hvem henger vel gardiner forran en dør :p Men det er et bilde som kommuniserer veldig bra om en lar slike detaljer være. :)

Det andre bildet vet jeg egentlig ikke hva jeg skal synes om. Hudfargen er bleknet voldsomt fra det første bildet og ansiktet virker dukkeaktig, og litt for finpusset til å være ekte. Jeg vet ikke om det er lyset eller om touchup har vært overdrevet men hun virker veldig kunstig for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...