xFreakyx Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dette skal kjøpes, blir nok mange timer med moro i et så enormt stort spill som det Spore er. Mange timer med sprenging av planeter tenker jeg blir gøy! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 står i tittelen " Svarer i Spore er ferdigutviklet (DS/PC)" hva med mac? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 veldig fint du sier at du laster ned spill.. gg. Er ingen hemmelighet at folk laster ned spill/filmer/musikk/software, politiet har ikke noen problemer med å finne folk som gjør det heller, bare å velge en random fyr så har han garantert lastet ned noe ulovlig. Ja hvis det er mulig å blokkere slikt så kan det være greit å kjøpe spillet, siden universet skal være ganske enormt, og det blir sikkert større og mer variert hvis man spiller online. jaja såklart, menne går ann og holde det for seg selv blir nok ganske stort univers ja, og uheldigvis må vi vel blokkere hver enkelt en om jeg skjønner riktig :S nja, virker som dem kommer til å holde oppsikt med hva slags vesen folk legger ut. undres forøvrig på hvor feilfritt dem har klart å få spillet... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 undres forøvrig på hvor feilfritt dem har klart å få spillet... Såvidt jeg vet har spillet omtrent nesten vært "ferdig" i et halvtår, og de har brukt mesteparten av den siste tiden til finpussig. Så kan ikke akkurat si at dem ikke har fått nok tid på seg ihvertfall Lenke til kommentar
Dal Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noe håp om å få det i Steam tro? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noe håp om å få det i Steam tro? Neppe. De har liksom sin egen løsning. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Spore så spennende ut da vi fikk de første innblikkene i spillet, etter å ha testet skapningsskaperen er dette åpenbart blitt om til et rent barnespill som muligens også kan passe for voksende. Det burde være et voksenspill som muligens også kan passe for barn. Søte dansende dyr er ikke helt hva jeg håpet på da jeg så den første Spore promoen. Så nei, tviler sterkt på at jeg gidder kjøpe det her. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) står i tittelen " Svarer i Spore er ferdigutviklet (DS/PC)" hva med mac? Gamer har ikke noen Mac-kategori. Dessuten så er jo Mac en PC. Endret 16. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 The Sims Revullution? xP Ser bra ut, puttes nok i handlekurven Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Lurer bare hva EA har tenkt å gjøre mot piratkopiering. Om de skal være like idioter som tidligere, eller være litt mere brukervennlig. Kommer uansett til å laste ned en crack om jeg skulle kjøpe det. Da det er lette enn EA opplegget. Uansett, en gladnyhet! Birger Den beste måten å hindre piratkopiering er å gjøre det mer attraktivt å kjøpe orginalen, EA har vel hatt en tendens til å heller gjøre det motsatte... AtW Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Lurer bare hva EA har tenkt å gjøre mot piratkopiering. Om de skal være like idioter som tidligere, eller være litt mere brukervennlig. Kommer uansett til å laste ned en crack om jeg skulle kjøpe det. Da det er lette enn EA opplegget. Uansett, en gladnyhet! Birger Den beste måten å hindre piratkopiering er å gjøre det mer attraktivt å kjøpe orginalen, EA har vel hatt en tendens til å heller gjøre det motsatte... AtW jepp, ars technica skrev nylig om en indie-spillprodusent som ønsket å vite hvorfor folk kopierte heller den kjøpte. om jeg husker rett så var hovedproblemet drm... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 EA bidrar jo nesten til piratkopiering med dette systemet sitt... Hvorfor kan ikke alle spill bare lanseres på steam? Vi trenger ikke 3521 portaler hvor vi kan laste ned spill lovlig. Men må si jeg har mistet litt interessen for Spore. Vet ikke helt hvorfor, men får vel holde forventningene oppe til release hvert fall. Jeg kommer ikke til å kjøpe spillet hvis det ikke blir distribuert på en grei måte på nettet. Jeg kjøper ikke fysisk media med unntak av Wii og enkelte DVD-er med musikk som jeg har få av. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Beklager for of-topic, men finner ikke noe svar andre steder som er up-to-date! Vet noen om Spore kommer til PlayStation 3? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 ...jepp, ars technica skrev nylig om en indie-spillprodusent som ønsket å vite hvorfor folk kopierte heller den kjøpte. om jeg husker rett så var hovedproblemet drm... Radiohead la jo ut sitt siste album til nedlasting. Greia var at du kunne velge hvor mye du ville betale, eller ikke betale i det hele tatt. Til tross for muligheten til aa laste ned musikken *gratis* var det flere som lastet ned fra fildelingsnettverk enn fra den offisielle siden... Veldig mange har blitt vant til aa piratkopiere alt de har lyst paa og dette er noe som har paagaatt i flere tiaar. Det er en tung vane aa legge fra seg. Bare se hvor sure mange blir hvis du proever aa pirke paa deres 'rett' til aa piratkopiere det de har lyst paa. Det er slett ikke moro aa bli tvunget til aerlighet. Saa DRM er ikke problemet, DRM er foerst og fremst et irritasjonsmoment for de aerlige, manglende DRM vil ikke faa mange pirater til aa kjoepe et spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Normalt gidder jeg ikke engang bry meg når folk diskuterer piratkopiering siden det stort sett er de samme argumentene for/imot som gjentar seg, men med Spore har vi et unntak. Spillet lar deg gå fra amøbestadiet helt opp å utforske verdensrommet, og alle planetene du finner der er laget av andre spillere. Dette er kun mulig fordi spillet kobler til en hovedserver, så hva er problemet med piratkopiering i første omgang? Muligens er det allerede planeter med i spillet, men vil du nye må du nok koble deg opp til serveren. Piratkopiering av Spore blir av den grunnen like idiotisk som å piratkopiere et hvilket som helst annet MMO-spill. Det hjelper jo ikke å kopiere selve spillet om du må ha en gyldig konto uansett. Selv gleder jeg meg. Er naturligvis litt skeptisk siden de prøver å dekke et veldig stort område, men vi får se. Creature Editoren lovet jo veldig bra, selv om den helt klart har begrensninger og ikke viste oss noe som helst av selve spillet. Endret 17. august 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 og ikke viste oss noe som helst av selve spillet. Annet enn at spillet er forjævlig barnslig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg