seidon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hallo. Jeg har en pc som kjører med et MSI P35 NEO-F hk å jeg lurte på om det støtter pci-ex 2.0? Det kan hørres litt dumt ut spørsmålet men jeg var ikke sikker på om det var chipsetet som bestemte om det støttet pci-e 2.0 eller ikke. Setter stor pris på all hjelp. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei, som du selv nevner så er det chipsettet som avgjør og her har ikke P35 støtte for PCI-E 2.0, kun 1.1 Lenke til kommentar
seidon Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 takk for hjelpen Da bør jeg kikke meg om etter et nytt hk. Forresten jeg har kikket litt på dette hk'et: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91671 ser det ok ut? jeg har lyst på et hk som støtter crossfire å kjøre dual pci-e x16. Trenger ikke pci-e 2.0 for skjermkortet kjører ikke det. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Joda, X38 og X48 er brikkesett du burde se på, men har hørt at det er litt blandede omtaler om Foxconn sitt X38, deres P35 har vært ganske bra men en del problemer med X38, vet ikke selv siden jeg ikke har rørt kortet. Ellers har ASUS noen gode kort, men koster oftest mer enn hva du hadde fått hos en annen produsent, mye glitter og lite stas med andre ord. Kan også anbefale ABIT sitt IX38 på Crossfire fronten, kjører selv ett Crossfire oppsett på ett IX38 hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå