BolleKalle Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bestilte en TV her mandag morgen, og begynner og bli meget skeptisk til om varen noensinne kommer. Kort tid etter kjøpet står det at orderen er "behandlet" og alt ser ok ut. Etter som jeg har skjønt er det flere av de billigste webshoppene uten eget lager som har en tendens til å ha orderen stående i urimelig lang tid før den blir sendt av uvisse grunner. Greit nok, men hos Techlife er det jo heller ikke mulig å få kontaktet butikken heller ser det ut som, har prøvd å sende mail i flere dager uten svar. Pengene er trukket fra konto, orderen står på stedet hvil og butikken svarer ikke på mail. Er det nå man skal bli engstelig? Selv er jeg lite ivrig på å ha en halv månedslønn utestående på uviss tid. hilsen meget skeptisk Techlife-kunde Lenke til kommentar
VroD Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) På kelkoo er det diverse vurderinger av Techlife. http://www.kelkoo.no/mr-6280023-techlifeno Ser mesta ut som sein levering er i fokus. Endret 15. august 2008 av VroD Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 "88% av brukerne anbefaler denne butikken" Har dere sett de positive tilbakemeldingene, og syns som meg at de ser veldig auto-genererte ut? Omtrent alle har "utmerket", lite til ingen tekst og navnene følger alle samme format, eks OleJakobsen eller EvaNilsen osv... Lenke til kommentar
VroD Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Er einig i den. Sjekka og ut i prisguiden. https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...&act=review Det er det same som går att. Fabrikerte tilbakemeldinger samanblanda med reelle tilbakemeldinger. Nai, sku nok tenkt meg om eit par ganga her, jau. Endret 15. august 2008 av VroD Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 "88% av brukerne anbefaler denne butikken" Har dere sett de positive tilbakemeldingene, og syns som meg at de ser veldig auto-genererte ut? Omtrent alle har "utmerket", lite til ingen tekst og navnene følger alle samme format, eks OleJakobsen eller EvaNilsen osv... Ser jo mange negative oss Kelkoo. Ser ut som et firma du IKKE skal bestille fra spørr du meg. (av det lille jeg har lest). Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Enden på denne visa er at Tv'n kom plutselig etter 7 dager, som jo må sies å være akseptabelt? Ingen mail om ordrebekreftelse eller sending, eller svar på generelle spørsmål om orderen gjør meg dog likevel skeptisk til å handle her igjen. Tipper de er så lei av å svare på om ordre blir sendt snart at de har begynt å ignorere de Endret 18. august 2008 av HeRbie Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Grattulerer med TV'n... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har handlet der, og har inntrykk av at han driver det relativt personlig, og viste god forståelse når jeg kjøpte et kabinett som hadde annen farge enn på bildet på siden hans, fikk et gratis tastatur som plaster på såret Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det eneste jeg har å utsette på Techlife er at det er godt sannsynlig at han har skrevet om seg selv og gitt firmaet 6'ere. Hvis dere leser hva som skrives om firmaet så ser dere fort at den samme skrivemåten brukes på flere av innleggene med 6'ere, dvs jeg personlig føler at det er samme person bak alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå