Muku Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen som kjenner til dette programmet? Jeg fikk det på pc'en min for to dager siden. Den installerer seg automatisk på pc'en og lager fake liste over infiserte filer. Det eneste formålet er å få deg til kjøpe programmet. Men det popper opp meldinger om trusler og filer som må slettes. Jeg fikk en kompis til fjerne dritten fra pc'en igår, men antivirxp08 har klart å fjerne "skjermbeskytter-menyen". Så nå får jeg ikke byttet bakgrunn på skrivebordet. Vi prøvde å finne fram til menyen men utenhell. Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få tilbake skjermbeskytter-menyen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noen virus legger inn policy baserte registry nøkler. Virker som screensaver settings og bakgrunn går igjen. Se inlegget mitt om hvordan du endrer det med regedit her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11658930 Lenke til kommentar
Muku Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Takker. Da skal jeg prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja kjent denne antivirxp08. For og se om alle rester er borte. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå