maddox91 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei. Jeg har nettop kjøpt meg ny pc, med bla Club3D 4870 skjermkort. PC en kjører på Windows Vista Home Basic 64-bit. Problemet mitt er at jeg ikke får stillt opp hastigheten på skjermkortviften min (stock kjøler). Dette gjør at skjermkortet kommer opp i hele 90 grader etter 5 min med crysis på very high. Jeg har lest om at man kan endre et tekstdokument, men finner ikke dokumentet. Har også prøvd med Rivatuner, men der står det at den ikke finner skjermkort driveren. Dette er med CCC 8.7, har også prøvd 8.8 beta. Hvis noen kan si meg hvor jeg finner tekstdokumentet eller hvordan jeg får rivatuner til å funke (eller noe annet program), please si det! Jeg vil spille crysis Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Om du får 90'C etter 5min så bør du sende det tilbake. Tydelig at det er en produksjonfeil/designfeil på det da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er ikke noe galt med kortet.Vgabiosen er satt til å rampe viftas hastighets profil opptil 105° Enable overdrive og tilpass profilen din (for vifta) . Se Fluesopp sin post #3532 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11791620 Lenke til kommentar
maddox91 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Hmmm jeg har prøvd å edite det tekstdokumentet nå, fant det endelig lol. Men det ser ikke ut til å ha noen som helst effekt. Noen idè om hva jeg gjør feil? Takk for hurtig svar Lenke til kommentar
maddox91 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Nevermind. Fikk det til Takk for hjelpen. Tråden kan stenges nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå