Gå til innhold

Åpne nef-filer i Photoshop CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gikk desverre ikke: "The Camera Raw 4.5 plug-in is not compatible with versions of Photoshop earlier than Photoshop CS3." :no:

Siste oppdatering for CS er versjon 2.4 av Camera Raw. Spørsmålet blir vel da om denne kom før D40??

gregor

Endret av gregor
Lenke til kommentar

Jo det vil eg tru, men det kjem heilt an på kva kamera ein har. Råfiler frå eit Nikon-kamera er nemleg ikkje like råfilene frå eit anna Nikon-kamera, sjølv om begge er .nef-filer. Råkonverteraren (ACR, Adobe Camera Raw) må dermed oppdaterast for å gi støtte for nye kamera.

På dette punktet er Adobe litt kjipe, då dei nyare utgåvene av Camera Raw ikkje er kompatible med gamle versjonar av Photoshop. For Photoshop CS er kun ACR 2.x kompatibel, for CS2 er ACR 3.x kompatibel og for å bruke ACR 4.x må du ha CS3.

Om du har eit Nikon-kamera som er nyare enn fem år gamalt (omlag det tidspunktet PS CS kom ut) vil du ikkje kunne opne NEF-filene dine i Camera Raw, då den nyaste versjonen som er tilgjengeleg ikkje støtter kameraet ditt. Alternativa du har er å anten konvertere filene til DNG1), oppgradere Photoshop for å kunne oppgradere ACR, eller bruke ein annan råkonverterar.

1) Adobe sitt råformat som eg meiner skal kunne opnast i alle versjonar av ACR.

Redigert: D40 er ikkje støtta av ACR 2.4.

Rediger igjen: La ikkje merke til at du hadde skrive kva kamera du har over ...

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt meg Nikon D40X og CS3, men jeg får heller ikke åpnet NEF-filene mine..

Hvor teit er ikke det da, at en må betale ekstra penger for å åpne filene fra mitt kamera? Nå sank Adobe i kurs i mine øyne :/ Men hvorfor er jeg overraska..?

Endret av salms
Lenke til kommentar

Meget mulig det er jeg som er dum nå..

Men er Camera Raw gratis? Jeg syntes det sto noe om å laste ned demo, men fikk aldri noe spørsmål om å registrere eller betale noe for det heller..

Forøvrig så funker det nå å åpne NEF-filer i PS for min del, med CS3 vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...