Core2Dude Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Dette er en "kort" lek som stort sett går ut på tålmodighet. Det gjelder rett og slett å finne den hemmelige skriften i spoileren(e) mine. Vinneren vil bli så heldig å få en premie! Nemlig det at JEG sender PM og gratulerer vedkommende Om du ikke gidder å lete så slapp heller av og gi en liten kommentar her i tråden Alltid hyggelig med prat! (mens vi kikker på de navnene som ikke skriver poster, men som antakeligvis stresser med letingen ) NB! Husk å skrive kodeordet\setningen i tråden! Lykke til! LET THE GAME BEGIN! EDIT: MODERATOR OG SITE LEDER GET OUT! :!: EDIT: Pass på å ikke komme borti F5 knappen under letingen da EDIT: Kodeord byttet EDIT: Er det mulig å få en moderator til å stenge posten min elns? Slik at andre ikke kan finne ut koden ved å trykke på "svar" Last Warning! I can not guarantee that your computer remain stable while searching through the huge amount of spoilers. Do this madness at your own risk!
Anbefalte innlegg