Zappy Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Skal lage en post der jeg har god bruk for dottene som lages av list funksjonen. Jeg fikk til å lage dem EN gang i går, men nå går det ikke i det heletatt. Kan ikke forstå hva som er galt. Test: Linje 1 Linje 2 Linje 3 Tjohei for 4 Etc Over står følgende (med < og >, istedet for [ og ]): Test: <list> [*]Linje 1 [*]Linje 2 [*]Linje 3 [*]Tjohei for 4 [*]Etc </list> ----- Jeg ser altså ingen dotter. Hva skjer? :< Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg ser dotter her. Bruker IP.Board 2.2.0-skin og FireFox 3.0. Har du prøvd å bytte forumskin og/eller prøvd å laste Diskusjon.no med CSS og alt på nytt? Mozilla/Safari/Konqueror: hold nede Shift mens du klikker på Reload (eller trykk Ctrl-Shift-R) Internet Explorer: trykk Ctrl-F5 Opera: trykk F5. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Ser man det ja. Det fungerer utmerket med en gang jeg endret skin. Men det rare er at det fungerer når jeg bytter tilbake til Diskusjon.no også... Hva kan grunnen være til det? Bruker Opera 9.5 (prøvde forøvrig i FF 3.0 og IE 7 tidligere, som viste akkurat det samme). edit: tusen takk uansett. Endret 15. august 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er en bug som gjør at det ikke funker i alle skin. Vi får se om drift kan rette opp i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg