Dragonforce99 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Veit ikke om dette er gammelt nytt, men en rapport fra Høgskulen i Hedmark tar for seg det etiske ved pokemon og digimon :!: . http://fulltekst.bibsys.no/hihm/rapport/20...rapp06_2005.pdf Forresten, hva syns dere er best av Pokemon og Digimon? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Synes det var steike rart at mine 2 gjevnaldrene venner samlet på klistremerker og kort. Fyfaen det var bra barnslig av de. Dror vi var mellom 10-12 år da. But no shame, nå ser vi Anime, og det er ikke så barnslig som mange tror som ikke har sett det. (Death Note) Endret 15. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Artig lesning. Egentlig litt tøft at man greier å trekke såpass mye ut av TV-serier som er laget for å selge leker og videospill. Gryteklut: Det er ingen grunn til å rakke ned på folk som driver med Pokemon kortspill. De kommer i klasse med Magic The Gathering og Warhammer 40k eller andre kort/figur hobbyer og det er ganske mange som driver med disse spillene på verdensbasis, uavhengig av alder. Se f.eks.: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 På samme nivå nei. Pokemon er jo ment for barn. Det er jo ikke de spillene du nevner... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Syns Pokemon var best egentlig. Men så på Digimon da det kom. Bare synd at Pokemon måtte gjøre alt nytt og ødelegge alt -.- Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kom ikke Digimon og Kopierte godt som hele Pokemon greia? Så bare litt Pokemon, men Digimon så jeg ikke noe av. (Elska Disney-Timen på NRK før/og enda). Mener at kortene var kliss lik hverandre. Men det er da jo RPG spill nesten også da. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Pokèmon er best. Digimon er egentlig ikke en kopi når det kommer til historie og handling, men det er med noen slags dyr som ligner litt vel mye på Pokèmon. Jeg syns det er imponerende hvor mye man klarer å skrive om det. Denne her var litt sær Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Njoa, når en Pokemon utvikler seg, så blir den i den formen den utvikler seg til. Når Didimoner utvikler seg, så skifter de tilbake til sin opprinellige form etter det. Handlingen er heller ikke lik. Husker i Pokemon var det om å bli beste trenern, for Ash. Digimon var det stoppe en stor slem fyr. Så digimerte den søteste av dem og knuste den slemme! Kan jeg ha rett? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) har aldri sett digimon og pokemon sluttet eg for 2 år siden (11) men når dei utivkler seg . blir en veldig rar form. og dei sier noe annet eller har mørkere eller lysere stemme Endret 17. august 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Pokèmon er best. Digimon er egentlig ikke en kopi når det kommer til historie og handling, men det er med noen slags dyr som ligner litt vel mye på Pokèmon. Jeg syns det er imponerende hvor mye man klarer å skrive om det. Denne her var litt sær Den var faktisk veldig interessang, hadde vært artig hvis det var sant også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå