MagnusW Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Skulle gjerne hatt en laptop til å spille av full-HD-materiale. Den kommer ellers til å brukes til internettsurfing, musikk og lite krevende spill som FM. Kravene mine er 4 GB RAM Minimum 200 GB HDD Tenker maks 15,4" skjerm, gjerne mindre. Hva slags prosessor som kreves er jeg usikker på, men det vet vel noen av dere? Og grafikkort? Kunne kanskje vært noe med HDMI-ut. Men ellers trenger jeg vel ikke det beste gamer-grafikkortet, bare det takler full-HD fint. Pris er ikke så viktig, men er jo ute etter det billigste alternativet. Om det er ting som er viktig med kjøp av PC for denne bruken, så kan dere jo kommentere det. Takk! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Ingen som kan hjelpe meg? Har funnet en veldig billig laptop fra Elprice. http://www.elprice.no/skolestart/data-lyd-...r-pc-lxaqb0x636 Den har bare 3 GB RAM, men har 320 GB HDD og HDMI-utgang. Er det noen minus ved denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå